Wednesday, August 25, 2004

cuti hari kebangsaan...

ntah kenapa malam tadi aku tak lena tido... dok bermimpi pasal kobesz dan ezurin (hehehe... jangan pikir yang bukan-bukan ye!! not my fault ;))

ari ni aku dah declare kat sume orang aku nak cuti esok sampai ahad (kecuali kat boss.. hehehe)... ikut suka aku je kan?? bukan apa... dah lama rasa aku nak cuti kejap balik kampung... tapi asik tak menyempat jer... yang lepas sibuk dengan kembara terbilang... skang ni pun sibuk skit dengan project & wargame... dengan ISO lagi... then lepas tu ader dinner... dan yang paling penting skali , bengkel kat Bukit Tinggi Resort, Bentong... banyak benda aku kena prepare sebelum bengkel tu... antaranya macam tag nama, kulit folder.. sticker keter... prepare inventori untuk bengkel lagi... macam-macam lah... ari ni plak, datang keje dengan minda blur... memang niat dari malam tadi nak buat tag ari ni.. so proceed dengan tag jelaa untuk ari nih... sesambil buat tu aku update notebook wargame dengan latest patch dan install sekali Creative Suite 2nd box... so, bila menjelang petang, nilaa hasil yang aku dapat...


Buruk kan?? kan?? kan?? hmm... ntahlaa... malas bagi orang comment... cuma tunjuk kat junkzam dengan JJ jer... lagipun, ini cuma tag nama jer... mana ader orang amik kisah sangat... esok pagi aku balik kampung terus... sampai ari ahad... eh?? selasa kan cuti?? alamak... nak cuti skali ke ari isnin?? hmm... meeting ISO ari Khamis... so.. bolelaa kot... hehehe... ader masa skit nak prepare untuk meeting tu nanti... terutamanya tentang dokumen dan borang-borang (if needed)...

i'm not sure i can update this when i'm on leave... kat kampung takde internet maa... bill TM Net aku dah kena block... nak update pun kena gi CC... tengok ler kalau rajin... anyway, SELAMAT HARI KEBANGSAAN yang ke 47... semoga negara yang aman damai ini akan senantiasa dilimpahi rahmat hendaknya...

3 Comments:

At September 1, 2004 at 5:51 PM, Blogger cryofoton said...

ieza pun nak masuk list skali ker?? hehehe... boleh... boleh... kalau mimpikan ieza sure special punya mimpi tu... hehehe

 
At September 2, 2004 at 12:58 PM, Anonymous Anonymous said...

ko sama jelah ngan kobisz...tak abis² ngan bengkel...jiwanguy

 
At September 3, 2004 at 12:16 PM, Blogger cryofoton said...

hehehe... jiwanguy... apa nak buat... aku dengan kobisz sama kapal...

 

Post a Comment

<< Home