Monday, August 23, 2004

penangan weekend lepas...

Hari ini tak banyak yang aku lakukan... datang office... bukak muzik... termenung jap... bukak email yang tetiba jer mencecah 10 email... termenung jap... then, layan blog orang lain... termenung lagi... then, antar performance assesment kat PPP (of course my boss... :)) termenung lagi... gi makan dengan Mr. JJ... install Adobe Creative Suite Premium Edition... termenung lagik... gi burn CD konsert AF2 norue... termenung jugak... try nak surf rojak.org... tapi internet connection cam hampeh... jap jer dia automatic logoff tak sampai seminit... sebab tulaa jarang aku nak surf memaner webportal skarang... buat menambah sakit hati jer... then terpikir nak tulis kat sinie... tapi bila bukak jer webjournal sendiri.. terus ilang idea... nape blur sangat aku ari ni ye... tak macam biasa asik nak cepat dan terasa banyak sangat keje... hmm... adakah aku sedang bermimpi?? agaknya nilaa penangan weekend lepas kot (sambil mengingati apa yang telah berlaku)... hehehe... dengar pun lagu slow jer... actually aku nak menulis tentang sesuatu yang sedang menakutkan aku... tak tau camner nak susun ayat yang sesuai... ader perasaan jealous sikit... tapi kenapa aku perlu jealous?? harapnya aku bole tidur lena malam ni... kalau tak, nampaknya kena curah gak kat webjournal nih...

other thing, ader penambahan assignment baru... menyemak semula dokumen Peraturan Akademik yang sepatutnya takyah edit lagi... tapi sebab Penerbit UPM dah edit, so terpaksalaa membetulkan semula apa yang sepatutnya dah betul dulu-dulu lagi... tulaa pi gatal sangat penerbit edit benda dah establish kat senat... aku plak yang terseksa... padan muka aku.. cehh...

5 Comments:

At August 24, 2004 at 4:14 PM, Blogger cryofoton said...

seren... ni post 2 kali ni berantu ke aper?? kih kih kih... lawak siot... tak tahan aku gelak nih (nasib baik tak sampai tahap jatuh kerusi nih... hihihihi)... anyway, "penangan weekend lepas" tu tak dapat nak diceritakan disini atas sebab-sebab national security... takut NSA (Jake Foley) serbu aku jer... hehehe... anyway, 'kepochi' tu binatang aper haa?? first timer dengar... hehehe...

p/s : kalau korang tak nampak post terbaru (kalau ader) bermaksud korang membaca "cached" version punya page... selalu aku terkena camtu... refresh banyak kali baru kuar yang latest punya... ni sebab internet access yang hampeh nilaa... bengang aku...

 
At August 25, 2004 at 5:25 PM, Blogger cryofoton said...

bro isomania... biler masa plak aku citer?? hehehe... sorrylaa... takut ader yang terasa jer bila aku cerita nanti... and apa kaitan citer blog ni dengan bilik aku?? ahahaha... sorry... taktik tak mengena... cuba lagi lain kali yer... ;)

 
At November 16, 2006 at 12:20 AM, Anonymous Anonymous said...

Good design!
[url=http://drzrices.com/hoam/vzsy.html]My homepage[/url] | [url=http://dyfpbxul.com/shth/omtp.html]Cool site[/url]

 
At November 16, 2006 at 12:20 AM, Anonymous Anonymous said...

Good design!
[url=http://drzrices.com/hoam/vzsy.html]My homepage[/url] | [url=http://dyfpbxul.com/shth/omtp.html]Cool site[/url]

 
At November 16, 2006 at 12:21 AM, Anonymous Anonymous said...

Well done!
http://drzrices.com/hoam/vzsy.html | http://udqrdhzk.com/cokw/vrug.html

 

Post a Comment

<< Home