Monday, August 16, 2004

sakit kaki but still happy...

well... as i said earlier... memang aku pegi ke program Kembara Terbilang FEP 2004 sesi yang terakhir bagi semester ni... sebab sibuk dengan preparation tulaa aku tak sempat nak update webjournal nih... memang seronok tak terhingga... tak taulaa nak cakap camner lagi... walaupun agak pressure dengan apa yang aku kena buat kat sana... seronok sebab diberi kepercayaan... seronok sebab dapat berinteraksi dengan student-student... quite satisfied... tapi aku takde mood nak citer tentang ni skang nih... ni pun datang opis sebab ada beberapa perkara yang perlu disetelkan... lagipun, pergelangan kaki aku tengah sakit... sakit ni sejak dari 1st sesi yang aku pegi tu... terlampau excited sangat sampaikan kat tangga pun aku main lompat jer... last-last kaki terpelecok dan terjatuh kat kaki tangga... punyalaa sakit... tapi sebab bole tahan lagi, carry on jer... skang ni pun takleh nak berlari sangat... macam minggu lepas, aku berlari kat padang... terseliuh lagi... tengok kaki pun dah merah semacam kat area pergelangan kaki... nampaknya kena balik umah suh mak urut kaki laa plak... tapi stakat ni ok lagilaa... orang tengok aku berjalan pun tak nampak cam sakit... sendiri jer yang menahan sakitnya tu... anyway, panjang sangat kalau nak citer tentang program tu... mungkin malam ni kot aku menulis lagi tentang apa yang berlaku kat sana... lagipun tak hilang lagi ke"happy"an nih... hehehe... ingat nak balik awal laa.. still penat lagi nih... pagi tadi pun bangun lambat... datang opis pun lambat... tapi nak balik awal... hehehe... esok ader 2 meeting back to back pagi dan petang... pagi untuk persiapan Experiential Learning... dan petang untuk post mortem terakhir untuk Kembara Terbilang...

p/s : hampeh betul... tengah edit template... tetiba jer sekerat jer yang disave... sekerat lagi dah hilang... so... new template... same story... same old me...

2 Comments:

At August 18, 2004 at 5:38 PM, Blogger cryofoton said...

hehehe... sempat lagi nak menyakat orang rin nih.... hehehe... takper.. rin picitkan achik,.. achik picitkan rin ye... (erkkk.... hihihihi... bestnyer...)

 
At August 19, 2004 at 10:45 AM, Blogger cryofoton said...

seren... nak join jadi referee ker?? hehehe.... agak-agak sapa yang menang ye?? takut seren je yang berat sebelah... kui kui kui...

 

Post a Comment

<< Home