Monday, May 10, 2004

Welcome to My Brand New Journal...

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh...

Hye all and welcome to my journal...

Salam pembuka bicara... sebelum ni archiq pernah ader journal kat tempat lain (MatBurn's sesumpahstore.org versi php) sebelum website tu ditutup atas sebab yang tidak diketahui... alih-alih jer dah tutup... sedih betul tak dapatkan selamatkan entry dalam tu... banyak kenangan tersimpan di dalamnya... so, kiranya cerita lalu dah tertutup dan kini.... a new story has begun (unless archiq nak cerita balik dalam journal nie... case closed!!)... why do i take so much time to bring my journal back online??? sebelum ni ingat nak buat website sendiri jer (totally personal website...) tapi takde idea design apa nak buat laa plak... pastu kena bermain dengan coding jsp lagi... database lagi nak setup... (malas betul archiq nih... ehehehe...) so.. to all my visitors... feel free to comment my journal... tak kisahlaa comment apa pun archiq akan terima seadanya... thanks to everyone who continuously supports me and give their comments in my old journal... i hope that i can see them again commenting in my brand new journal... i'll try to update this journal as much as i can...

thanks again everyone...

p/s : for now there is much work to be done here...

1 Comments:

At May 11, 2004 at 10:47 AM, Blogger cryofoton said...

testing and verifying comment's system area...

 

Post a Comment

<< Home