Thursday, May 13, 2004

Mixed Feelings...

today i feels like my feelings on these 2 or 3 days ago is nothing more than just my imagination... kiranya perasan sesangat laa nih... perasan yang aku sukakan M... tapi malangnya macam M tak sukakan aku jer... last night, before i went to sleep, i was thinking about M... about her problem... and how can i help her in a manner... (referring to my previous post..).. then an idea suddenly popped up from my head... i don't know whether she likes it or not... becoz it also involving her family... sempat gaklaa sms dia malam tu gak... tapi dia tak reply pun... tapi idea ni memang menarik giler... nape gaknya yek aku nak buat sume kerja giler nih?? aku dah giler ker?? masuk campur dalam hal keluarga orang lain yang takde kena mengena dengan aku sendiri... hmm... ntahlaa.... even i can't answer it myself... sebenarnya aku boleh saja kalau taknak masuk campur hal M nih... tapi sebagai kawan, malulaa kalau tak bole tolong semampu yang bole... apa guna ada kawan kalau tak tolong kawan lain yang kesusahan... betul tak?? but that depends on her... if she's ok with it... then the plans goes... i hope this will work out... and if not, nampaknya sampai disitu jelah usaha aku... tak dapat nak tolong M lagi... (unless kalau tetiba jer ader idea lain...)..

ehehehe.. harapnya M takdelaa baca journal aku nih... mau haru dibuatnya...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home