Wednesday, June 02, 2004

treating myself fairly...

esok.... esok nak gi HUKM... aku tak tau lagi samaada dah bersedia ke tak diri ini... surat GL dah siap sedia lama dah... tetiba jer rasa takut... walaupun aku dah penah buat benda ni sebelum ni... ntahlaa.. nak melangkah balik pun terasa berdebar-debar jer... planning lusa nak amik cuti senyap-senyap... tapi malangnya boss tetiba lak ari ni memunculkan diri... suatu yang separuh jangkaan... planning lepas esok ingat nak pegi temerloh... tapi tak cakap apa-apa lagi... sepupu aku ni pun satu... bila time urgent nak call dier... mesti tak dapat... time suka-suka plak bole jer... esok F akan antar aku pergi dan balik jer... dia takkan stay... takpelah... at least dia sudi nak antar aku... till then, i'm lonely tomorrow... terpaksa handle sume urusan bersendirian... bukan ke aku dah biasa buat semua ni bersendirian??? emm... teringin sekali nak bersama seseorang dikala begini... tapi apakan daya... cukuplah setakat nih dulu...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home