Friday, June 11, 2004

Takziah buat Wan...

Erm... firstly, takziah diucapkan buat Wan diatas pemergian ayahnya ke Rahmatullah... semoga rohnya dirahmati Allah...thanks Nizam coz informed me via sms... setau aku, ayah Wan ni dah lama dah sakit sejak kitorang convo lagi... apa nak buat.. ajal maut ditangan tuhan... dah cerita tentang ni... teringat lak kat atuk aku... sihat ke dia?? erm... call atuk jap tadi... dengar suara cam okey jer... tapi tak taulaa... sebab atuk aku ni pun ada masalah kesihatan gak... harap dia ok... hehehe.. atuk berhajat nak naik komuter bila datang sini nanti... takper... nanti bukan stakat komuter, putra... star... monorel... erl... sume bole naik... jangan risau punya...

relationship aku dengan Wan??? camtu gak laa... dingin... bercakap pun soal kerja jer... selain dari tu, senyap jer... tak kata apa-apa... cuma penghubung antara aku dengan Wan adalah NIzam... dia jelah yang faham apa yang berlaku antara aku dan Wan... bukan aku taknak memulihkan keadaan.. tapi keadaan memang tak dapat nak diselamatkan... lagipun aku hanyalah mangsa yang diheret ke kancah pertelagahan antara Wan dan Farid... agaknya Wan marah kot aku ikut Farid keluar dari rumah dulu... apapun, aku berharap suatu masa nanti kita akan jadi seperti dulu... itu harapan aku...

meanwhile, semalam masa aku balik dari keje... aku rasa semacam jer... rasa seram-seram sejuk... nak kata takut... nak takut apa?? hmm... sebelum sampai umah singgah makan dulu kat gerai kat desa serdang... tupun makan tak abis... sampai umah dah memang rasa tak larat sesangat... dada pun dah start sakit dah nih... kalau tunduk jer sure nak muntah... sahlaa aku demam malam tadi... walaupun temperature badan takdelaa naik pun... kepala pun dah start nak pening... erm.. bantai panadol 2 biji dengan air milo panas.. baru rasa lega skit... malam tu aku clearkan barang kat bilik yang kosong tu dan seterusnya baring sambil dengar mp3... tak larat nak gerak mana-mana...

lagi satu, rasa semacam aku tu terjawab juga... sampai je depan pintu umah... aku tengok pintu tu terlapang camtu jer... tak tutup pun... apa nie Farid??? takkanlaa pegi keje tak tutup pintu??? nasib baiklaa pintu grill berkunci dan takde apa yang hilang... dan Farid ni pun bila aku cakap jer mulalaa nak menafikan... sedangkan dia yang kuar paling last dari rumah... anyway, takde apa sangat yang berharga kat umah tu kecuali TV (tu pun channel dia rosak) dan Altec Lansing kesayangan aku... dengan Altec Lansing tulaa aku dengar mp3 dengan bunyi berkualiti tinggi tiap-tiap malam... skali bukak jer bergema satu rumah... stakat ni takde complaint dari jiran lain kira okey laa tu... walaupun kat office pun pakai Altec Lansing yang lagi besar dan lagi power... tapi bunyinya takdelaa se"best" Altec Lansing comey aku kat umah nih... actually Altec Lansing aku ni kepunyaan mak aku... tapi aku sebat jer bawak balik KL... ingat nak ganti dengan speaker yang best skit letak kat kampung... tapi sampai skang tak beli-beli lagi... takpelah... kat kampung pun bukannya diorang tu guna sangat PC... adik aku je yang selalu guna buat assignment sekolah dia dan abah aku guna buat surat dan main game "freecell"...

1 Comments:

At June 14, 2004 at 12:29 PM, Blogger cryofoton said...

rin : erm... ntahlaa.. sihat kot... eii!! sapa yang nangis nih?? ehehehehe... anyway, thanks for taking care of me...

ieza : iiieeezzzaaa... welcome to my blog... thanks for coming... :) anyway, tak suka konflik ni sebenarnya... tapi apa nak buat... nak communicate pun guna orang tengah... kalau orang dah tak suke nak buat camner...

 

Post a Comment

<< Home