Tuesday, July 13, 2004

baru jer sehari...

hmm... baru jer sehari keje selepas balik dari kampung... aku demam lagi... ni akibat dari hari ahad lepas... masa nak gi tengok movie ahad tu kena redah hujan... malam tadi balik dari office, tetiba jer aku rasa lemah sesangat... sesampai jer kat umah terus collapse... baju pun tak sempat tukar lagi... letih betul... sungguh terasa cam ada bisa yang mengalir ke seluruh pembuluh darah... nafas pun dah mula nak sesak... sampai nak angkat tangan pun dah tak larat... lepas 2 jam dok terbaring jer... barulaa ada tenaga skit nak bangun... then, prepare milo... mandi... makan burger yang dibeli on da way balik dari office... dan terus sambung tido... sebelum tido tu sempat gak makan panadol 2 biji... alhamdulillah, pagi ni rasa ok skit...

dan pagi tadi, aku datang office agak awal laa gak... kul 8 dah sampai... sebab nak gi survey tempat untuk program Kembara Terbilang FEP 2004 bersama-sama beberapa staff yang lain kul 9 pagi... program tu nak dibuat kat Dusun Eco Resort... aku plak kena jadi AJK pengangkutan... so, kenalaa tau tempat tu kat mana... dan selepas berborak-borak dengan representative kat situ... kiranya dah lega skit tugas AJK aku... arrangement sume dah setel... tinggal memantau jer... then, balik dari Dusun Eco Resort tu, sempat makan tengah hari kat Genting Sempah (I wonder why the place's name is so weird??)... sampai je office, dah terasa cam takde keje nak buat... poster dah siap (rasanyalaa... sebab aku still tak puas hati dengan kaler dan design dia)... design beg dah setel dah (thanks to Zul Jumakun)... ingat nak buat muka depan web page, ader orang interfere buat dulu... takpelah... walaupun aku tak berapa suka sangat muka depan tu... aku tak kisah...

anyway, about last sunday... aku tak salahkan dia... i'm also not accusing anybody... most of the time, the failure is not because of others... it's started from ourselves... in fact, aku sendiri rasa bersalah... mungkin aku terlalu berharap sangat... berharap pada yang tak pasti... and its hurts me when things are not doing as expected... other things... aku tak suka buat janji yang tak bole ditepati... aku hanya berjanji selepas aku berpikir berkali-kali... when i'm pretty sure i can fulfill the promise, then barulaa bole... sebab tulaa aku selalu kata "aku tak janji... tapi aku akan cuba"... kalau memember yang kenal aku personally for sure tau apa maksud ayat aku tu... sampai kengkadang aku pun terperangkap dengan ayat aku tu... tak bole nak lari seyy...

ok lah.. petang-petang bole terlayan perasaan lak... hehehe... lain kali laa plak layan perasaan... apapun, internet traffic kat office aku ni busy giler time office hour... certain website langsung tak bole nak bukak... most website (terutama yang guna php) lembab giler... e.g : friendster... kena tunggu pukul 7 pm keatas baru ok...

1 Comments:

At July 15, 2004 at 1:44 PM, Blogger cryofoton said...

seren... akakakakakak.... sungguh bernas sekali cadangan tuan hamba itu... anyway, thanks sebab ambil berat... skang dah ok skit dah rasanya...

 

Post a Comment

<< Home