Monday, July 05, 2004

Bravo Greece!!! Bravo!!!

Hahahaha... aku dah agak dah... suatu pencapaian yang membanggakan oleh Greece dalam EURO 2004... sanggup aku bersengkang mata bertemankan se"mug" air milo panas semata-mata nak tengok final tu... aku memang sokong Greece dari awal lagi... sememangnya aku suka sokong pasukan yang dianggap underdog nih... bukan apa... tak kisahlah kalau dia kalah sekalipun, yang penting tu semangat untuk melawan... bukan macam Portugal yang merasa bangga sebab banyak star... main tempat sendiri plak tu... last-last kalah gak... dari corak permainan yang ditunjukkan, aku ingat dua-dua score 0-0 sebab kedua-dua defence team kuat giler... Greece pun nampak cam lemah bahagian serangan walaupun gunakan position 4-3-3... tapi aku betul-betul respect kat player dan coach greece sebab taktikal yang bagus... pelik gak... bila kena attack, sume tukar jadi defence... takpelah.. yang penting, permainan yang cukup memuaskan walaupun kekurangan serangan yang tajam dari kedua-dua pihak... agaknya bilalaa malaysia nak main standard nih agaknya yek???

by the way, tu citer ari ahad... ari sabtu lak, aku trylaa usya TGV mines... ingatkan nak tengok Spiderman 2... hampes tul... cepat tul tiket abis... bukan stakat citer tu jer... citer lain pun habis tiket gak... terpaksalaa balik umah dengan kehampaan... tengah boring kat umah tu.. tetiba je sepupu aku call ajak datang umah dia kat pahang... hapa... ingat aku ni ader teleporter ke bole pegi sekelip mata?? anyway, terpaksalaa cakap postpone dulu ke hari lain sebab... aku ader dinner remember???

anyway, the dinner was so great... cam dinner-dinner yang biasa aku pegi gak... cuma bezanya dinner ni mahal skit sebab ramai sponsornya... balik pun senyum jer sebab doorgiftnya + hadiah cabutan bertuah ajer penuh satu beg kertas... cuma yang tak bestnya, part makan nasi tu dia buh nasi aku sikit sangat... last-last aku lebih banyak minum air dari makan...

and today... cam biasalaa... busy... cuma ader staff baru... actually bukan staff sebab yang masuk tu student... cuma dia buat part time kat sini... hmm... part ni kena cover-cover skit keje... sebab banyak sangat "Government Secret" dalam office nih... cukuplah... letih dah sebab malam tadi tengok EURO... kena balik dulu!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home