Wednesday, July 07, 2004

cooling off jap...

hmm... sejak akhir-akhir nih... aku rasa cam tak sedap hati jer... terasa cam dari pagi sampai ke petang tu cukuplaa lama... kul 3 lebih je terasa cam nak balik umah... tak tau laa kenapa... tapi bila balik kang... takde benda plak nak buat kat umah... nak baca buku, dah abis sume stok novel + komik aku dah baca... kengkadang time petang-petang tu aku saja-saja je meround pejabat am... kacau-kacau staff kat situ... tengok student yang berkeliaran satu fakulti... selalu gak cemburu dengan student-student... diorang takde apa sangat nak pikir... hari-hari pegi kuliah... balik kuliah... buat assignment... study... selain tu, enjoy... tak banyak sangat beban di kepala diorang... tak macam orang bekerja... kena pikir camner nak setelkan keje... camner nak survive dalam hidup... tanggungjawab untuk orang lain lagi... ntahlaa... nak tak nak kena hadapi gak perkara ni...

apapun, aku rasa dah letih dah duk kat sini... terasa sesak nafas dah... kena balik kampung kejap amik udara baru... aku dah apply cuti start esok sampai ari ahad... tapi sabtu plak ader meeting... tak bole release langsung... ahh.. lantaklah.. aku nak balik gak... siap boss panggil aku tanya nape aku nak cuti... kalau nak ikut agenda office aku... memang sampai bila pun aku tak bole amik cuti... tiap-tiap minggu ada ajer benda nak kena buat... ader meetinglah... itulah... inilah... agaknya kalau aku ni enjin, dah lama meletup dah sebab overheating... ni laa masa untuk aku cooling off sebelum Program Kembara Terbilang FEP bermula 4 minggu berturut-turut...

by the way, ari ni aku dah setelkan hal server... rupanya aku missunderstanding je... ingatkan tak up-up lagi... rupanya dah lama dah up... ok laa tu... sambil-sambil tu aku kemaskan sikit shelves kat belakang aku yang memang dah berserabut dengan ntah hapa-hapa ntah... hmm... bila pikir-pikir balik, nampak cam kerja aku dah tak organized... aku tengok tempat aku sendiri pun dah pening kepala... pastu, tadi kena sound dengan kak ida pasal aku tak penah ader punch dalam sistem kedatangan... ahahaha... dah aku takde ID... tak punch laa... tapi takut gak kalau En. Anuar tau... memang abislaa aku... tengoklah... lepas aku balik sini kang barulaa aku setelkan benda tu... yang penting skang... aku nak balik kampung dulu... nak ilangkan letih badan ni dulu...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home