Friday, August 20, 2004

penilaian prestasi...

aduh.. apa kejadahnya aku dinilai prestasi 2 kali setahun?? tapi inilah yang aku terpaksa hadapi bila nak abis kontrak tak lama lagi... satu bila nak abis kontrak... dan satu lagi bila hujung tahun... ari ni aku prepare borang penilaian prestasi dan bole dikatakan dah siap dah... cuma tinggal nak tunggu boss aku jer muncul... ingatkan dia mc sampai semalam... tapi ari ni pun dia tak muncul... nampaknya kena tunggu next week laa plak... terkubur plan aku nak cuti seminggu minggu depan... kalau tak, bolelaa balik kampung urut kaki nih... walaupun aku rasa kaki aku cam dah ok... tapi nayalaa... rasa dah lama gak tak balik kampung nih... tapi apa nak buat... tengok calendar cam dah penuh jer untuk bulan nih dengan bulan depan... kalau event kecik-kecik tu bolelaa fitkan dalam calendar... cuma bulan ni dengan bulan depan ader banyak sangat event besar... citer ISO lagi... citer bengkel lagi... belum masuk dinner graduan lagi... Experiential Learning lagi... ish... nampak banyak... cuma kena prepare perancangan untuk sume event tersebut... takpelah.. take it slowly (tapi sebenarnya rasa cam nak abiskan keje time ni gak)...

actually ari ni tak banyak benda yang aku buat... cuma skang ni tengah mengupgrade antivirus yang dah expired dan gak nak try install Adobe Creative Suite Premium Edition... software tu aku tempah dengan harga lebih RM5000.00 seunit... semalam baru sampai... fresh from the box... takut aku tengok software tu... harga je dah sama cam sebijik laptop... tapi ia berguna untuk kerja-kerja graphic printing dengan web layout cam buat banner ke... buat poster ke... dan lain-lain lagilah... dan bila fakulti dapat tau je aku beli software ni, mulalaa nak minjam... nak buat tu laa... buat ni laa... memang bertambah parah laa aku lepas ni... tapi bagus gak... kiranya bergunalaa nanti... tak macam boss aku yang kata aku beli software tu membazir... ntahlaa... aku rasa selama ni aku tak penah pun membazir beli benda yang tak berguna... orang lain yang membazir, aku plak yang kena... tunjuk jelaa contoh apa sekalipun, tak penahnya yang tak berguna... sabar jelaa...

p/s : pada sesapa yang kenal dengan ieza... dia kirim salam kat sume yang mengenali dirinya... dia skang tengah busy bekerja...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home