Monday, August 09, 2004

preparing defences...

1st of all... thanks ezurin for reminding me of updating this webjournal... lama sungguh aku tak update... dan bila nak update jer selalu sangat terbantut... nak dok senang skit pun takleh... ada ajer keje yang nak dibuat... dan bila ader masa kang... mulalaa takde idea nak kuar plak... hmm... memula tu rasa cam dah takde orang je nak baca lagi kot webjournal nih... maklumlaa lama sangat tak update... dah banyak sangat perkara yang berlaku kat aku sampaikan tak tahu nak citer start kat mana...

emm... current status aku skang... busy time weekend dengan keje... nampak cam keje tak berhenti-henti... balik pun tak menentu... nak kata keje tak banyak tu memang banyak... banyak memikir... dan skang ni pun aku ader problem besar... problem camner nak defend diri aku sendiri time meeting post-mortem Teambuilding... setakat 3 minggu ni, program memang berjalan baik... cuma part jawatankuasa aku jer yang buat slack... especially aku as a leader of transportation commitee... 1st week tu ok.. takde problem... 2nd week plak buat problem... bas mini FPSK buat hal... tak jemput kitorang kat Dusun Eco tu... dan alasan yang diberi... "LUPA"... terasa bengang giler aku... nasib baik laa aku ni jenis bole sabar (tapi sempat gak sound driver bas tu)... yang ni aku dah cover time post mortem yang lepas... tapi last weekend (3rd week)... dia buat hal lagi... kali ni bas mini yang sama tak gi ambik kitorang LAGI SEKALI... dan alasan yang lagi best... FPSK ader program kat mentakab... so, takleh amik kitorang kat Dusun Eco... dan ari ni memang aku bengang giler sesangat... sampaikan aku tak tau nak cakap apa lagi dah... cuma senyum je yang dapat diberikan... nampaknya aku terpaksalaa buat plan untuk defend diri sendiri meeting kali nih... mungkin sume ni salah aku kot... TAPI KALAU YE PUN... BAGILAA TAU AWAL-AWAL!!! takdelaa menyusahkan orang kemudian nanti... rasanya sume ahli sekretariat bengang kat aku... apa bole buat... cam tradisi biasalaa... pointing one fingers to one another... sama cam kes 1st post mortem yang lepas... cuma kali ni... hehehe.. aku nak pasang satu strategi... nak tengok apa reaksi diorang bila aku dok senyap jer... just relax and see... dari feedback yang aku dapat... sume driver bas yang amik kitorang kat Dusun Eco tu bengang kat driver sorang tu... sampaikan En. Din HEM pun sama bengang gak... tengok jelah...

so, 3 weekend dah berlalu... and this is the last (4th) weekend for that program... tak taulaa nak pegi ke tak... aku pun pegi masa 2nd weekend jer... weekend lepas tak pegi... so.. sempatlaa tengok citer I, Robot semalam... lakonan Will Smith... very interesting story... aku kagum giler tengok structure bandar dengan underground highway... giler best parking keter camtuh... pastu drive Audi jenis hapa ntah (maklumlaa dah tahun 2039) selaju 250kmj selamba jer... automated plak tu... bilalaa nak ader teknologi camtu eh... tahun 2020 pun rasanya still takde lagi teknologi camtu... back to da story... mungkin aku pegi kot hujung minggu nih... rasanya laa... tak sure lagi...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home