Tuesday, September 07, 2004

SmS games...

Today, I'm feeling quite good... as last night i'm having fever + tired... semalam, aku tido agak (atau terlampau) awal... lebih kurang pukul 21:00 hour selepas makan nasi lemak berempah + 2 biji panadol... and found out to be awaken at 02:00 hour... memula tu aku ingat ader orang main video game kat TV kat umah... tapi setahu aku kitorang tak penah pun ader PS2... XBox pun takdak... apatah lagi murah punya videogame... bila aku tengok kat ruang tamu... barulaa aku tau yang cik isom kiter tertido disaksikan oleh TV... dan inilah pertama kali aku pernah tengok dalam sejarah hidup aku kat Channel 9 (agaknya kot.. time tu aku mamai lagik...) ader sebuah game tembak-tembak yang boleh dimainkan secara multiplayer menggunakan sms... siap bole chatting sesama player lagi... it's good to have the game... game tu macam game worms kat PC... ramai plak tu player yang main time tu... tapi bukankah ianya membazir... 1 sms je dah berapa dah... terpikir plak... rakyat malaysia especially orang bandar ni kaya betul ye... bukan stakat kaya, pemurah gak... sanggup mengkayakan telco kita... skang ni pun dah bermacam-macam jenis benda berasaskan sms kita dah tengok... dengan ringtonenya... undian smsnya... live chatting kat tv guna sms... dan ntah apa-apa lagilah... teringin nak tau, berapa agaknya spending seseorang rakyat malaysia untuk hanset dia sebulan ye??

anyway, aku still rasa demam aku tak kebah lagi... walaupun body temperature dah okey... kena tido lama sikit nampaknya hari ini...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home