Monday, September 06, 2004

tension giler...

Today, i'm in the mood of tension... mostly, mood dah ilang... malas nak layan orang... apa yang aku rasa aku nak buat ari ni aku tak buat... rasa cam nak balik rumah awal dan tido jer... geram betul... aku benci bila aku tengah buat keje aku ada orang lain suh buat keje lain... dan aku paling pantang bila keje aku macam diperkecilkan... dan paling frust bila ada yang ingat aku takde keje nak dibuat (same old case)... abis tu keje aku sapa nak buat?? aku gak... tadi pun aku gi jumpa Che Zan, aku tak cakap banyak pun... just listen and mostly say "Oooo... ok..." bila time-time camni mulalaa aku terpikir nak cari keje kat tempat lain... ntahlaa... takde apa sangat yang aku buat ari ni disebabkan kepala aku dah takleh pikir lagi... dah jammed... pagi tadi bangun pun rasa cam nak demam... nak berdiri pun kepala dah melayang... nasib baik cepat ok... kalau tak, aku datang keje tengah hari jelaa... menjelang petang, aku rasa badan aku takleh nak tahan sejuk dan kepala aku tengah bengang... lastly, kepala aku jammed... dan aku duduk tak buat apa-apa selama sejam sambil pejam mata (tapi bukan tido)... trying to restarting the brain... hopefully getting a fresh brain tomorrow...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home